About Me

Foto saya
Jember, Jawa Timur, Indonesia
Kota Jember menjadi kota kelahiran saya pada tanggal 17 September 1991 dibesarkan oleh kedua orang tua, kakek, nenek, paman, bibi saya yaitu Nina Martini dan Sugeng, Moh.Saleh, Hj.Sayanah, paman Didik Haryadi,Samsul Arifin, bibi Nanik . Mempuyai dua saudara yaitu Fitria Ramadhani S.Pd , Arif Febrian Heru Susanto, sangat menyayangi keluarga ini :) terlebih merekalah orang.orang terdekat yg slalu memberi 'suport' yg tak tenilai oleh apapun... ^-^

Selasa, 10 Mei 2011

Bayang Tak Jelma


Sakit ini dahaga rindu
yang tak mahu diabaikan
kerana putihnya sinar
yang menyirami wajah
leka laksana dulu

menyembur kata bukan tak sayang
sembunyi wajah bukan tak rindu
lama tak jumpa tak putus rasa
di angin lalu ku alun kasih
menyendiri asa..

..terhambat suasa duka

wahai alam ku dambakan hembusan salju
biar bulan menangis tapi aku tak mahu
biar matahari panas tapi aku tak terik
cahaya ke cahaya mencari kandungan
tiada tangis kerana tangis itu sudah dikuburkan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar